Tuesday, November 30, 2010

ngenang nasib diri..

Sekali tu aku ke mai kitai bala mayuh ti sapa ke tebaca ke blog
ke di tulis aku tu...nyadi blog tu aku ka mai kita bekunsi enggau aku..
ngenang nasib diri ti bangat jaik...tegal ari ulah ke udah di kereja..
    Amat....amat aku tu udah suah ngaga ulah ti enda manah..
   jai..angka kita ke betanya..nama pengenyai aku...nadai bukai y..
  sigi baka kitai lelaki..tapi ukai gak semua..bisi ke enda..
  NGIRUP...aukk..nya meh penyai aku bala mayuh..
  kadang-kadang aku empu pun bepikir ke ulah diri..
  enda ngumbai nya manah aku...bisi maya gak tua tau
  ngirup..maya bisi pengawa ke patut tauka maya bisi pengerami..
  ti tiap ari amat enda manah gak u....
       Diatu aku udah bisi urang ke cukup berega dalam idup aku..
       siko indu..,indu tu paling di kesayau ke aku..
       tajapan kami dua mpai di tancang enggau tali melaki bini..
       tang aku udah lama ngambu ya kebini laban aku kelalu sayau ke ya..,
       nyentuk ke aku besemaya ka ngambi ya ke bini...
       ka idup sekungsi sejalai segulai....,
Pengelama kami duai tu udah bepangan..
enda kala kami duai tu nda belaya...
dalam tiap2 aari nda tau enda belaya..
ka pama-pama gak kaban aku nya..
aku nggai amat meh bai ya belaya....
laban ke bini meh pia....
tapi enda alah padah jaku umbas...
umbas,udah ko tua..majak meh ya...
        Nama kebuah ya bakanya..?
       nya tadi meh..,
       laban ketegal ari ulah aku ke udah,
       udu ngelankau y....
       sedar aku kaban...aku suah amat ngemedis ke ati ya..
       ti enda salah aku bisi ke 3 kali aku udah bakanya..
       ari nya tadi aku bejanji enda ngulang nya agi...
       enggai ke ya majak telih ati...
       sapa enda sayau ke bini kitai y...
       bula mensia nya ti ya enda sayau ke bini..,
       laki indu meh...ti udah nama melaki bini..
       kelaik ya enda sayau nya nemu-nemu meh..
       bisi kantau kini urang y....
Ngenang ke aku nya tadi.....,
udah aku ke bepikir amat..
bejanji amat-amat..bai ati berani meh aku..
meli kerita aku..TRITON ambi ku..
nyadi nya beli aku hadiah aku ke bini aku..
nadai ngawa meh aku berutang mayuh asal ya bahagia pia meh ko aku..
di kena aku lari ari ngelangkau..
enggai ke duit tebasau ngapa..
nya mmeh janji aku..
       TANG..!!!!
       Tang-tang-tang...nama!!!??
       makin aku berjanji enggau bini aku
       aku nda ngirup agi...,
       ya majak enda arap ke aku..
       sampai ya nyebut utai lama-lama
       amat enggai aku y..
       ukai enggai jenak diak.....
       ta enggai amat-amat..
Amat meh ngelama tu kau kala nde netap ke jjanji..
tapi nya ukai selama-lama ya..
laban kitai mensia tu gak bisi
untak kena berunding
bisi ati kena nesal..
nemu meh kitai berubah....
enda kitai jaik selama-lama ya...
       Ngelamatu aku bejanji besumpah bai ya aja..
       diatu aku bejanji besumpah ba dunya..
       dunya ko aku tu ditu meh ya..
       ba blog tu...sapa ke nemu basa iban..
       endur aku bejanji besumpah magang meh kita..
       awak ke bini aku diatu arap ke aku...
%Ngagai nuan mumy..(FLORENCE)...dady sigi tetap
    sayau ke mumy...dady nemu mumy ringat ketegal ari ulah dady..
    tang tu aja meh pinta dady mumy..ni ke bisi di beri dady nya meh ya my..
    ukai ngumbai mumy minta utai....enda dady my...
    ulah urang bukai melaki bini ti mumy meda ya romantik
    tau gak ngining mumy...madah gak ti mumy ka bakanya..
    dady udah gak madah suba intan..dady tu urang laki ke romantik
    baka laki bukai ke udah di peda mumy..
    ukai enggai dady mumy...enda nemu nya kkebatang ya
     akihhhhhhhhhh...hik3..malu aku y....
 Auk...nya meh tadi mumy..
       DADY LOVE MUMY SO MUCH...
 

No comments:

Post a Comment